Angelika Głogowska Blog Gdynia

piątek, 8 czerwca 2012

Dzień 156 08.06.2012

Hurrrrrra!!! Dziś zaczyna się UEFA EURO 2012.
Siedząc na kolankach u prababci...
czekam na szybszy powrót rodziców z pracy.
Dziś rodzice zamykają wcześniej sklep, ze względu na transmisję w TV EURO 2012.
Co się tak patrzycie!? Pokazuję właśnie wam język. :)
Hihihi. Ja to mam dobrze, co nie?
Nakarmią, przewiną, zabawią. Wszystko to mam na pstryknięcie palca.
Nawet robią z siebie śmiesznych ludków, abym była zadowolona. :)
Wyobrażacie sobie, że to wszystko dla mnie!?
Reprezentuję nasz kraj. Polska gola!!!
Do twarzy mi z orzełkiem na piersiach.
Hmmm. Ciekawe czy dziś nasi zwyciężą.
Kibicuję naszym już od niemowlaka. Nawet mam własną piłeczkę, którą dostałam od wujka chrzestnego.
Już jestem kompletnie przygotowana na kibicowanie podczas meczu. :)
Oglądam wraz z rodzicami na kanapie rozpoczęcie się EURO 2012 w Polsce.
Co za wielki Telebim!!!
i to w naszym mieszkaniu!!!
Rodzice mają fantazję. :)
Pierwszy mecz Polska-Grecja. Niestety wynik 1:1 (remis).

1 komentarz: