Angelika Głogowska Blog Gdynia

niedziela, 11 marca 2012

Dzień 68 11.03.2012

Wybieramy się na spacer do ogrodu. Babcia Marzennka zadbała aby było mi cieplutko i wkłada mnie do wózeczka.

Lubię spacery.

Czuję się jak księżniczka.

Dziś wszyscy po kolei prowadzą mnie w wózku. Tatuś jako pierwszy,

później babcia
i mamusia.

Dziadek z okna robi nam zdjęcia, tatuś robi zdjęcia dziadkowi , a babcia Marzenka nam wszystkim:)

Bardzo lubię jak cała rodzinka jest razem:)

A to ja z naszymi dwoma, ogrodowymi kotami.

Świeże powietrze mi służy

i bawię się na kocyku.
Muszę trochę się poruszać
bo ileż to można spać!:)

1 komentarz:

  1. Jaka wspaniała niedzielna, rodzinna sesja zdjęciowa. :)))
    Dziadek Reniek fotografował nas z okna, hihihi...paparazzi czuwa.... :)))
    Angeliczka w ubranku lila-róż wygląda jak prawdziwa różowa księżniczka. :)))

    OdpowiedzUsuń