Angelika Głogowska Blog Gdynia

sobota, 24 marca 2012

Dzień 81 24.03.2012

Dziś jest sobota i często w te dni zostaję z babcią Marzennką, gdyż rodzice idą do pracy.


Dziś odwrotna kolejność: pierw leżenie na brzuszku, a potem kąpiel.

Tatuś mnie naśladuje i chowa się za mnie.

Świetny kapturowiec ze mnie. Nieprawdaż?

Mój tatuś ma piękny uśmiech. :)

Wow! W końcu mamusia odważyła się mnie wykąpać po raz pierwszy.

Widzisz mamusiu - nieźle Ci idzie ta kąpiel.

Jestem zadowolona, że to właśnie mamusia teraz mnie kąpie.

Mamusia wykonuje dziś cały rytuał, łącznie z wycieraniem mnie.

A tatuś stoi za aparatem i pstryka nam zdjęcia.

A ja mówię gugu gaga.

Robię sobie z tatą noski noski. Bardzo to lubię.

Siłuję się z tatusiem i kopię go nóżkami.

1 komentarz:

  1. Jestem pod wrażeniem, urocze zdjęcia z naszą królewną. :)))

    OdpowiedzUsuń