Angelika Głogowska Blog Gdynia

wtorek, 13 marca 2012

Dzień 70 13.03.2012

Hura, hura! Jestem w "dorosłym" łóżku!

Dziś przy kąpieli byłam tylko z prababcią i tatusiem.

Świetnie sobie poradzili.

Mamusiu, co tam jest na górze?:)

Uwielbiam jak mamusia się tak pięknie uśmiecha.
Po raz pierwszy mamusia karmi mnie z butelki swoim mleczkiem.
mniam, mniam, mniam..

Jak fajnie dzisiaj jest! Teraz tatuś daje mi mleczko:)
Mam tatusia nr 1! Świetnie sobie radzi z karmieniem mnie.

Super! Teraz babcia Marzennka karmi:)

Babcia Marzennka ma już wprawę w karmieniu.
Jeszcze parę łyczków i koniec mleczka:(
Super wyglądamy! Babcia Marzennka ma piękną fryzurkę.

1 komentarz:

  1. Wooooooooow, ale mam ładną sesję zdjęciową z Angelisią. :) Bardzo mi się podoba nowe ubranko naszego Aniołka. :))) No, a ja jestem prosto od fryzjera. ;)

    OdpowiedzUsuń