Angelika Głogowska Blog Gdynia

niedziela, 15 kwietnia 2012

Dzień 103 15.04.2012

Wybieramy się dziś do babci Uli na Witomino.
Mamusia dba abym miała nakremowana buźkę. Kochana ta moja mama jest:)
Dzień dobry! Jesteśmy na Witominie:)
Hi, hi, ha, ha. Cześć babciu Ulo!
Dostałam prezent.
Super sprawa! Bardzo mi się podoba.
To będzie moja ulubiona zabawa z tyloma zabawkami!!
Gdzie oni mnie położyli?
Mamusia jest bardzo szczęśliwa, że podoba mi się prezent od babci Uli.
Mamusia i ja - jej kochana córusia:)
Babcia Ula śpiewa m piosenki.
Przerwa na mleczko. Mniam, mniam.
Tatuś robi nam zdjęcia, a ja dalej jem.
Po jedzeniu , dalej się bawię.
Z wrażenia nie chce mi się spać.
Rodzice oglądają slajdy, a ja zrobiłam sobie popołudniową drzemkę.
A po obudzeniu dalej się bawię.
Nie mogę nacieszyć się prezentem.
Jest super!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz