Angelika Głogowska Blog Gdynia

środa, 4 kwietnia 2012

Dzień 92 04.04.2012

Mój bujaczek to super sprawa i zabawa. Ma hipopotama i kurczaka.

Tak wyglądają w zbliżeniu.

I do tego rodzicie dali mi grzechotkę z żyrafką - mój kolejny przyjaciel.

Dziś kończę 3 miesiące i będę mieć robione odciski rączki i stopy, do mojego albumu.

Dziś byłam również na szczepieniu, co widać na moich nóżkach. Dzielnie się sprawiłam.

Tatuś maluje mi rączkę farbką. Będę miała fajną pamiątkę w albumie.

A teraz prababcia poprawia po tacie.

A mamusia maluje i gilga mnie w stópkę.

Hihihi. Szybciej, bo nie wytrzymam ze śmiechu.

Ach już zaraz odcisnę swoją stópkę w pamiątkowym albumie.

Oto moje odciski.

Tatuś teraz mnie ubiera...

i śmieje się do mnie, a ja do tatusia.

1 komentarz:

  1. Kochana wnusiu, wszystkiego dobrego z okazji 3 miesiąca życia !!! :)))
    Rośnij nam zdrowo ! :)))

    OdpowiedzUsuń