Angelika Głogowska Blog Gdynia

środa, 22 lutego 2012

Dzień 50 22.02.2012

Jestem z mamusią i dziadkami w przychodni w Gdyni, na ul.Wejherowskiej.Dziś będę badana i szczepiona.

Rodzice chcąc dla mnie jak najlepiej zafundowali mi szczepionki skojarzone(najlepsze dostępne).

Dzisiejsze szczepienie zniosłam dzielnie. Jestem wspaniała! Ważę 4720g.

Jakie piękne zdjęcie tatuś zrobił! Jestem zauroczona.

Podnoszę główkę.

Mam po kąpieli mokre włoski. Pełno w nich kropelek wody:)

W objęciach mamusi czekam na moją porcję witaminek.

1 komentarz:

  1. Nasz kochany Aniołek był dzisiaj bardzo grzeczny w przychodni.
    Angeliczka wcale nie płakała przy badaniu przez ciocię Jolę, ani przy ważeniu na wadze...
    Delikatnie zapłakała tylko podczas wkłucia w nóżkę....
    Dzielna z niej pacjentka, jestem dumna z mojej kochanej wnusi. :)))

    OdpowiedzUsuń