Angelika Głogowska Blog Gdynia

sobota, 14 stycznia 2012

Dzień 11 14.01.2012

Dziś mam zmienioną pościel.Jest piękna.

Podoba mi się również moje nowe ubranko.

Moje łóżeczko zyskało nowy wygląd.

Śliczne kolorki. Ładnie to wszystko wygląda.

Mam koronę. Jestem jak księżniczka. :)

Ta żabka to mój książę z bajki.

Lubię spać w nowej pościeli.

Mam śliczną karuzelę, która mnie usypia.

Z obracającej się karuzeli patrzą na mnie zwierzątka...

i gra muzyczka.
Jestem u mamusi na rękach.

Mama bardzo się cieszy, bo lubi trzymać mnie na rękach.

Ja też lubię jak mama mnie trzyma na rękach.

Oto moja sesja zdjęciowa na kocyku.

Rodzice znów trenują mnie, aby wzmocnić moje mięśnie.

Bardzo wyczerpujące zajęcie.

Ale nie poddaje się. Daję radę.

Jestem coraz silniejsza.

Daje radę.

Teraz trochę ulgi po ćwiczeniach.

Odpoczywam leżąc na pleckach.

Rodzice przebierają mnie na przewijaku.

Jestem zadowolona, że tak rodzice o mnie dbają, abym miała sucho.

1 komentarz:

  1. Prześliczna sesja brzuszkowa Angeliki i w nowej pościeli. :)))
    Pierwszy raz na brzuszku po 10 dniach życia, fajnie sobie radziła, jest bardzo silna. :)))
    Nasza słodka laleczka - bardzo ją wszyscy kochamy. :)))

    OdpowiedzUsuń