Angelika Głogowska Blog Gdynia

niedziela, 8 stycznia 2012

Dzień 5 08.01.2012

To ja u mamy na rękach.

Drugi dzień mojej kąpieli.

Bardzo mi się tak podoba w wodzie. Jestem spokojna.

A tu tatuś oszukuje mnie i daje mi mały palec do ssania. :)

Jestem u prababci na rączkach.

A to mój wózek, który dostałam od dziadków w prezencie na moje narodziny. Wózek wybierali rodzice. Jest śliczny, cudowny. Po prostu super.

Denerwuję się, bo czekam jak ktoś weźmie mnie na rączki.

No znalazła się babcia, która mnie wzięła na ręce i mnie uspokaja. Dziś jest XX finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, dzięki której miałam badanie słuchu w szpitalu.

1 komentarz:

  1. Angelika pierwszy raz u mnie na rękach. :)))
    Nareszcie odważyłam się w dniu XX Finału WOŚP. :)
    Malutka jest urocza i taka kochana. :)))

    OdpowiedzUsuń