Angelika Głogowska Blog Gdynia

sobota, 7 stycznia 2012

Dzień 3 06.01.2012

Dziś jest piątek. Jest święto Trzech Króli (dzień wolny od pracy). Wszyscy wyjdziemy dziś ze szpitala do domku.

Tak ślicznie wyglądam.

Tatuś bardzo mnie kocha. Wziął mnie na ręce, całuje i przytula.

Mama mnie przebiera.Troszczy się o mnie.

Zasypiam sobie w szpitalnym łóżeczku.

Śpię sobie i mama też.

Przyjechali już dziadkowie. Czekamy na wypis ze szpitala.

Rodzice przygotowują mnie do wyjazdu.

Dziadkowie zaglądają i patrzą jak wyglądam. To mój pierwszy kontakt z dziadkami.

Jestem już w domku. Wszyscy są radośni i szczęśliwi, że jestem już z nimi.

Ale zamieszania narobiłam w ich życiu.

Tatuś mnie przebiera.

Jakie mam ładne łóżeczko, wspaniała karuzelę. Wszystko jest urocze i przepiękne dzięki rodzicom.

Zasnęłam sobie w moim łóżeczku.

Tatuś zagląda do mnie.

Obudziłam się i płacze.

Rodzice wzięli mnie na ręce i utulali mnie.

A to moja pierwsza kąpiel. Prababcia od dziś będzie mnie kąpać codziennie.

Bardzo lubię wodę i jak prababcia mnie kąpie.

Mam wygodną wanienkę. Rodzice bardzo się postarali. Już jestem po kąpieli.

Teraz prababcia mnie wyciera.

Jestem już suchutka.

Rodzice mnie ubrali. Przede mną pierwsza noc w domku.

1 komentarz:

  1. Mmmmmmm, pierwsza kąpiel w domciu... :)))
    Prababcia Halinka jest niezastąpiona. :)))
    Angelika to Aniołek !!! :)))

    OdpowiedzUsuń