Angelika Głogowska Blog Gdynia

niedziela, 15 stycznia 2012

Dzień 12 15.01.2012

Leżę sobie golutka i czekam jak mnie wytrą.

Wytarli mnie już. Od razu lepiej. :)


Tatuś mnie ucałował.

Mamusia potrzymała mnie na rękach.

Rodzice bardzo się kochają i się przytulają, a mama trzyma mnie na rączkach i też przytula. :)

Dziś odbyła się pierwsza wizyta, na którą przyjechała moja ciocia pediatra i zbadała mnie.

Ciocia Jola badała również mojego tatusia jak był mały.

Ciocia zbadała mnie i okazało się, że jestem zdrowa jak ryba.

1 komentarz:

  1. Dobrze, że Angelika jest już po pierwszym badaniu lekarskim, które wypadło pomyślnie. :)))
    Ciocia Jola stwierdziła, że Angelika jest bardzo silną dziewczynką. :)))
    Ciocia Jola, czyli pediatra Jolanta Łaźniak jest lekarzem prowadzącym Angelikę.

    OdpowiedzUsuń